Friday, July 8, 2011

matrik's life

wireless kmm selalu terputus-putus . sebab tuuu
aku update laju-laju and sikit je .tak bole bebel banyak2 .
gerammm gileee . and now .aku kat rumah .
life kat matrik totally different dengan life kat sharodz . ape yg berbeza ?
oleh sebab aku takde keje  bosan , maka aku nak bebel-bebel japp .
yess , i love writing very much . konon nak jadi writer .
macam J.K Rowling . kaya woo . aku nak keje yg bole buat aku kaya tapi tak penat dan
tak banyak keje . kahhh . nampak benau pemalasnyee .
sudah le tuww .


PRESENTATION AND GROUP DISCUSSION
ni paling aku malas . subjek dinamika pon ade presentation ?
omjayyy . memang haru lah kejapp kann . amatlah wajib
setiap subjek ade presentation . setakat ni kimia and math takdo lagi .
who knows , nanti ade jugak ,kan ?
and group discussion . sangatlah bosann . tapi kekadang best jugak . depends pada
mood . and selalu terkeluar topik . baru aku tahu lelaki pon suke
bergosip . kalah ppuan wooo .
 
muke malu-malu time presentation dinamika *ek ehemm
 
 
KUIZ
oh my god!!aku really fobia dengan kuiz . kuiz kimia hancur , kuiz math
punah , speaking test macam hawauu . ape yg oke kat sini ?
takdooo . and dah kene brainwash dengan lecturer . i tak kisahh .
kene kuat semangat , rase cam nak give up .
masuk kuliah kimia macam .. grrr . tak tau laa nak cakap camne .
kenapa ntah ngan aku ni , tensen wooo . ups lagi 3 minggu .
 
 
dan selebihnyaa life aku kat sini macam biasa .
 kimia terumbang-ambing ,math teroleng-oleng ,
bio terawang-awang , mane de masa lagi nak fikir pasal bende lain .
esp gosip2 liar . ehemmm , biaselah tuu .
 
well , talk about ikhtilat .
kat sini macam2 ragam yang aku tengokk . agak terkejut sikit
sebab semua ni tak penah aku alami . and bila aku cakap dengan roomate atau
kawan praktikum aku , majority akan cakap ,
 
''lahhh , biaselah tuuu . sekolah aku lagi terukkk '' .
 
see ? terserlah ke kuno an aku kat situ .
and sejak tuu , bende ni dah jadi satu perkara normal kat sini .
 biase ? hurm,,
 
pengisian agama kat sini tak sebanyak macam kat sekolah dulu .
and aku bersyukur aku dari sekolah agama . and
aku amatlah terkejut bila roomate aku cakap ,,
 
'' nanti ajar aku solat sunat dhuha wehhh , tak reti laa ''.
 
alhamdulillah .
kadang-kadang kita tak perasan apa yg kita buat tuu
mendatangkan kebaikan pada diri kita dan jugak pada orang lain .
 
so , aku amat suka life aku kat sini
walau banyak cabaran dan dugaan . i'll fight for it .
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment