Saturday, July 16, 2011

mid semester exam ,

ups is around da corner , dan banyak lagi aku
tak cover especially chemistry . kena buat banyak latihan kot .
Aku akan cuba manage jadual aku dengan baik lepasni .
first time aku balik buat keje ,hehe .tutorial math aku dan past year
dah berjaya disiapkan . alhamdulillah . tapi ade laa 2,3 soklan aku tak dapat jawab .

aku rasa nak ignore je benda yang ade kat sekeliling aku skang .

oke , sekarang ni .
hidup kau , hidup kau . hidup aku , hidup aku .
aku takkan ambik tahu pon ape yg telah , sedang dan akan berlaku . 
sukahati engkau la nak buat ape , aku dah tak nak masuk campur .
dan sekarang ni yg penting ups . kau nak tunggang terbalik
pon aku dah tak kisah .. yg penting 
aku tahu niat aku .

ups ,
i'll try my best for it .

No comments:

Post a Comment