Friday, November 11, 2011

11.11.11

aku tak perasan pun harini berapa haribulan.
Sampailah aku bukak facebook ,
rata-rata sibuk cakap pasal 11.11.11.tarikh ni dikatakan unik
dan senang diingat.

tapi ada apa pada tarikh itu ?
aku tertarik dengan this words,


Tak perlu berbangga dengan tarikh hari ini . Berbanggalah dan bersyukurlah kerana masih diberi peluang untuk bernafas pada sayyidul ayyam hari ini . Bayangkan tarikh yang cantik hari ini menjadi tarikh kematian kita tambah lagi dengan jatuhnya pada hari Jumaat . Cantik lagi kita mengingati jika Allah panggil menghadapNya pada hari ini , kan ? Wallahualam .
credit to maizan:)


harini ramai yang kawen . Tarikh cantikk kan .
Tahun depan orang akan sibuk dengan 12.12.12 pulakk .
nasib baik sampai bulan 12 je .
kalau tak,adalah pulak 13.13.13.
ngeh3.

entry ni takde motif pun . Sekadar nak buat kenang-kenangan
di tarikh cantik ini.
Sekurang-kurangnye aku hupdate belog dari aku melepak
takde bende nak buat .


Happy Anniversary yang ke 23 ibu dan ayah !

baru tahu harini anniversary ibu n ayah 
lepas baca blog ibu.
kih3.



No comments:

Post a Comment