Sunday, January 1, 2012

babai 2011 , welcome 2012 !


first entry ntok tahun 2012 . 
Salam tahun baru 2012 . Moga hidup kita akan lebih dilimpahi berkat ,
redha dan rahmat Allah .
azam tahun baru aku ?? hurmmmm . 
Nak jadi lebih rajin belajar . kehhkehhh . nak dapat 4flat sem 2 nii . aminn :)
kalau nak senaraikan azam aku , memang takk ahh kan .
moga jadi lebih baik dari tahun 2011 lahh kann .

Imbasan  tahun 2011 !

mehh aku bagitahu , 2 peristiwa yang menemukan aku dengan pengalaman baru ,
suasana baru dan segala-galanya baru .

1) Jan-Mac 2011 : masuk PLKN kem teluk Sari , Mersing , Johor 

kenangan pahit manis di kem teluk sari takkan dilupakan selagi hayat dikandung badan .
Banyak ilmu yg aku dapat . Semakin bertambah rakan di facebook .
haha .

rindunyee kat Zura !

2) 23 Mei 2011 : masuk KMM 

lepas gagal dalam temuduga KPLspm , aku daftar jelaa
Kolej Matrikulasi Melaka . Time ni semangat giler lahh kan nak dapat 4flat .
*impian setiap pelajar kott . haha


Tinggal lagi 3 bulan lebih di matrik , insyaallah .
pasni tak tahu mana hala tuju aku .
terus berusaha , berdoa , dan bertawakkal kepadaNYA .
hanya DIA yang tahu apa terbaik untuk kita .

welcome 2012 ! moga tahun ni lebih cemerlang , 
gemilang dan terbilang . haha .

p/s: rindu nak sekolah . rindu sharodz. huwaaa .





2 comments:

  1. kajolllllllllllllllll!!
    macam artis eh kau! lama gilaa tak update. bizi belajauu ah tuh kan?! HAHA! kelakau ah post ni, hehe. *keluauu bahase melakau aku

    ReplyDelete
  2. haha . bizi beb . banyak shooting ahh skang ni . kehhkehh

    ReplyDelete