Friday, December 16, 2011

the making of...english project ;)



for da english speaking quiz ,
group aku jual healthy products .
Untunglaa ade nadia yang jadi supplier produk Zhulian . Kalau tak
meroyan lah kitorang tak tau nak jual ape .

thank you kepada mira dan yoyo yang jadi  pelakon ntok group kitorang .
really appreciate it .

ni video lepas sejam lebih aku edit .
penat woo .
siap akhirnye . alhamdulillah .
walau agak kelam kabut sikit , yelahhh . baru nak cuba-cuba
edit video .
even aku pelajar sc komp kott . bab edit video tak blajau lagi .
saborr .



dan dan jerk aku jadi director .
ehh betul la tu .
skrip pon aku yg sediakan . fuhh , harap-haraplah
ade penerbit atau pengarah filem tengok
video ni . untung2 dapat aku jadi pelakon pulak lepas ni .
*erkkkkkk*

p/s-busy siapkan projek ni . tapi agak enjoyy .
nak buat slideshow lah pulakk!!


1 comment: