Friday, February 17, 2012

kiri,kanan,kiri !

Assalamualaikum .
akhirnye, selepas berpenat lelah mencari jalan nak masukkan gamba
dalam lappy, aku berjaya jugakk , alhamdulillah.baru ler aku ade mood nak hupdate belog.

okehh,last week berlangsungnya pertandingan
kawad peringkat kebangsaan antara praktikum.kawad yang simple2 je,
kawad asas.Tapi nak bagi semua orang bersatu padu punyelah susah.
kalah menang belakang kira laa . asalkan kitorang enjoy .


hamboii, muke ceria. bajet menang lettuww.


makan.


with YOYO, ketua platun kitorang .Kenapa ketua platun perempuan ?
sebab Yoyo garang, semua dengar cakap die .
dan bebudak lelaki klas S32T5 pondan tak ramai , 3 orang je .
maka lebih sesuai perempuan yang jadi ketua .
*pendapat aku

dataran perdana, tempat pertandingan kawad berlangsung.


Actually roomate aku ade tolong record video kawad kitorang,
tapi sangatlah lembab ntok di upload . aku malas nak menunggu .
buat sakit jiwa aje .

tu saje, aku dah malas nak menaip lagi.
bye !











1 comment: