Friday, March 9, 2012

Annual Dinner B3

4 March 2012.
annual dinner B3. Majlis tertutup yang hanya dihadiri oleh
kaum perempuan saja . Dah sah-sah lahh ahli blok
B3 semua perempuan . Tak taulah kalo ade jantina lain plak kann.

 persediaan sebelum majlis.
yang ni konon-konon banner untuk persembahan dance.
tarian hindustan vs tarian korea.

makanan terlalu keras.nasib baik tak tercampak
chicken chop aku.haha.

 with Adabiah Ramli.
letih aku nak ambek gamba dengan minah ni.
*gamba ni dimasukkan atas permintaan dia sendiri



Wing 2A:)




 ada 6 persembahan.
hanya satu group saje yang buat lakonan.
Yang lain semuanya dance.
agaknye masing2 teringin nak menari atas pentas,
ala-ala korea gituu.
maka inilah peluangnye.






Aku ni jenis yang susah nak mesra dengan orang,maka
memang takk ah kan aku nak rapat sangat dengan budak wing aku.
aku just rapat dengan roomate aku je.
Dan annual dinner ni laa yang merapatkan silaturrahim kami.


sekian:)



No comments:

Post a Comment