Wednesday, May 9, 2012

1#

In The Name Of Allah The Most Gracious Most Merciful :)

haluu haluu .
First day aku belajar menjahit di Annur Sewing Training Centre.
Seriously,sungguh penat.Dari pagi hingga petang.
Padahal bukan aku buat ape pun, setakat belajar cara2 mengukur baju dan buat pola blablabla.
penat sebab aku berdiri 2 jam continuously . ahaks .
susah nak melukis sambil duduk santai .
Harini lebih kurang macam briefing laa.Cikgu yang mengajar sungguh baik.

I got new knowledge today and also got new friends.
Pelajar kat situ tak ramai pon,harini ada 4 orang je.
actually aku ingat makcik-makcik aje yang belaja menjahit.
last-last kat situ,sorang saja lagi tua dari aku,tu pon tua setahun.Yang lain semua budak
bawah2 aku.Semua panggil aku 'kakak', termasuk si penjaga kedai yang mungkin
budak lepasan spm kot.

homaigod, dah tua rupanya aku ;(






4 comments: