Wednesday, December 26, 2012

Final Exam dan Banjir :)


Assalamualaikum.


TARIKH
SUBJEK
30/12/2012
(AHAD)
UBI 3012 ( ENGLISH FOR COMMUNICATION I )
01/01/2013
(SELASA)
UIT 3012 (TITAS)
03/01/2013
(KHAMIS)
UIE 3012(HUBUNGAN ETNIK)
07/01/2013
(ISNIN)
FDS 3413 (INTRO FOODTECH)
08/01/2013
(SELASA)
FSS 3023 ( BASIC FOOD MICROBIOLOGY )
10/01/2013
(KHAMIS)
FDS 3013 ( PHYSICAL INORGANIC CHEMISTRY )


Jadual Exam yang telah diedit . hiks.
So, insyaAllah i'll be back on 10 January.
ewahh, habis exam petang terus balik malam tu jugak.

Eh ? kenapa aku cerita pasal balik kampung lak ni? haha.










Okayy, do pray for us.
6 killer papers, especially paper kimia
yang last sekali tu.
masuk kelas pung pang pung pang
taktahu belajar apa pun.
kimia prof mat, pls be nice to us okayy. kehkeh.

Diharapkan kami semua akan memperoleh keputusan yang boleh
dibanggakan. DL, okeyh ? :D

Fighting!

Banjir di Terengganu 

 Aku orang yang paling lambat sekali kott melaporkan berita tentang
banjir di unisza ni HAHAHA.
dahlah internet tak dapat, tension gilaa kot.
First time mengalami banjir, sebab selama aku hidup ni tak pernah alami keadaan banjir ni.
Baca dalam suratkhabar je, dan tak sangka akhirnya aku alami sendiri keadaan macamni.hewhew.

Takut jugaklah actually, tapi aku tak dapat tipu perasaan aku sendiri
yang sebenarnya aku seronok main banjir hehe.

sumber : fb persatuan mahasiswa unisza

sumber : fb persatuan mahasiswa unisza

kelasss kau banggg main kayak lagi tuu :P

Tak dapat nak ambik sendiri gambar banjir yang extreme sebab kitorang tak 
sempat nak bergambar dalam hujan ribut. hehe.
Paling dasyat paras air dah sampai paras paha ;(


 walaupun banjir, gigih kami meredah hujan ribut demi membeli makanan hahaha.
sebenarnya nak main banjir :P

tengoklaa muka gegeh Dayah main banjir ! kelasss kau suparjo haha :D

Hujan lebat 3 hari tak berhenti.

Alhamdulillah, sekarang ni matahari dah mula keluar, hujan pun sikit2 je.
Banjir pun makin surut dahh.

nice experience, bebeh ! 
:D






No comments:

Post a Comment