Sunday, August 11, 2013

Diari syawal 2 : girls day out

Assalamualaikum.

First time kitorang adik beradik keluar hangout berempat tanpa ibu dengan ayah ! 
Kalini aku terpaksa mengawal dua orang budak hingusan iaitu dak amal dengan liah haha. Aku terpaksa bagi amaran jangan buat perkara2 yang boleh memalukan keluarga :P

Cadangnya dak amer yang akan bawak kitorang tapi tak jadi. last last ayah yang hantar kitorang. Takpe, tahun depan konfem aku pulak yang bawak kete okayh. kita ronda satu melaka kahkahkah. apehal ntah aku ni lembab nau bab2 driving skill ni.
Nak naik bas macam tak standard lah pulok orang zaman sekarang semua bawak kereta hahahahahaha.

Adalah lebih kurang 5 jam kitorang jalan.


Nasiblah gamba ko takde nun, ko yang terdelete gamba ko sendiri =,=

Nampaknya keadaan terkawal dan tiada perkara memalukan terjadi. Cuma dak liah asyik berangan orang pergi kanan dia pergi kiri lol.  Kat satu kedai ni, tetiber kitorang terdengar bunyi kentut yang sangat kuat. Yang tak boleh blah dak amal tanya kuat2 kat aku, ''AKAK KAU KENTUT KE ?'' bhahaahaha. tetiber makcik cina sebelah tu buat pandangan 'kaupahalmemangakuyangkentutsowhat?' kat kitorang. HAHAHAHA. sampai balik aku takleh berenti gelak.


Harapnya tahun depan waktu semua orang ada macamni, bolehlah kita hangout lagi haha. Ada duit raya, habiskan jelahh. Simpan pun nak buatpe hewhew.
ni yang best ada ramai adik beradik perempuan tau, kau tidak perlu menelefon sana sini mencari teman untuk pergi shopping.

p/s,
Jangan lupa dapatkan epop keluaran august 2013. Ada dapat free sampul raya Exo/super junior/snsd/infinite and many more ! sukeeeee ! 
Akhirnya dapat juga gambar exo lol.

No comments:

Post a Comment