Sunday, December 22, 2013

Dua Puluh

Alhamdulillah. Yesterday 22 dec 2013 was my 20th birthday ;)
haha no more teen .
I cried a lot yesterday. Hahaha. 
This is soo not me ! 

Bangun je pagi I received few messages from family and close friends. Ayah ibu liah nunun. Amer je tak wish besday aku. And im sure he dont know that yesterday was my birthday, typical him.
Diorang semua holiday kat pangkor dan the fact that im not there with them make me so sad hahhaa. Cried again. 
Nak hadiah besdayyyy ! :P 

 thanks for my classmates for the party and birthday prank. Celebrate dengan Fadh sekali. Jarang jumpa org yang sama tarikh besday ngan aku huuu.


Gamba kek je yang leh letak sebab memasing malas tahap gaban nak bertudung bagai tengah2 malam.


Okay, terharu .
*crying*
 I know im lacking a lot. Im not a good friend to them still they made a surprise birthday party for me, buying cake and made a video even we are soo busy with our 
final exam now.
so thank you mummy piya wahida tak lupa jugak wani ! Haha. Even tak berapa nak surprise sebab korang tertypo tapi still im appreciate it soo much! Terima kasih Allah, u r giving me such a good friends. Real friends.

Lastly, few wishes from family and friends. Tak dilupa kawan2 fb. Walau nampak benor malas letak HB je. hahha.
Abaikan dak liah ngan amal yang pepagi dah hanta mesej mengarut. Padan muka gamba tu aku upload kat insta. Thanks for video merepek engkorang tu =,=


Harap-harap aku jadi makin matang lepasni *ehem ehem*


yes, my grammar sucks and i dont really care about that ><


1 comment: