Friday, January 31, 2014

Cerita tersembunyi sem lepas

Assalamualaikum.

Memandangkan bulan ni aku tak banyak tulis entry, aku nak reveal(lol) beberapa perkara yang tak pernah aku mention kat sini akibat kesibukkan (konon) sem lepas.
Penatlah tangkap gamba bebanyak pastu simpan je dalam folder :P

 masak memasak. This is not my specialty lol. Aku tukang makan hahaha. Tapi ramai gak bebudak ni yg rajin masak, share duit beli bahan masakan pastu masak sama2. Tapi kekadang aku malas gak, bagi aku buang masa baik beli terus hahaha.
Tapi bolehla kalau nak makan lain dari yang lain sebab kafe menu sama je.

Ni kalau pihak asrama tahu kena blacklist mampus aku.

Tapi skarang dah tak masak dahh :p :p

 Prof beli itik dan angsa. Cantik kann tasik unisza ? kekeke. Kekadang kalau rajin bagi diorang makan nasi. Skarang itik dan angsa ni dah ada rumah sendiri. 
Amboi untung ekau ye.

 First time makan aiskrim pulut.
sedap beli sekali nak lagi. Tapi maggi ketam/maggi sotong kat kuala besut beli sekali terus taknak beli lagi. sebab mahal, gambar pun dah delete hahaha.
sepanjang perjalanan dari besut ke unisza kitorang sibuk bragging pasal maggi mahal. Tapi apa nak buat kan dah termakan dah pon :P

Cuaca sejuk. serious sejuk.
Dapat tahu kat Besut sekarang laaagi sejuk. Time musim hujan, aku bukak kipas perlahan, bukak 1 je. selama beberapa minggu gak la jimat letrik.
Tapi kat unisza besut ni tak banjir alhamdulillah.
Not sure kat Gong Badak. so tahun ni takde pengalaman meredah banjir hehehe.

main-main dalam kelas ? haha.
Why so serious, korang bayangkan kalau dalam kelas senyapp je. Taktahu lah mungkin ada orang tak suka bising2 tapi..tapi...i wonder
how bored your life is, serious talk, sorry.

Bosan tunggu bas lepastu tak boleh duduk diam ^^

Perjalanan hidup yang masih panjang..

 
 
Tu je yang mampu aku ingat sebab ada gambar. 
Tapi sem ni tak sebanyak sem lepas2 punya gambar. Marilah berazam untuk ambil baaanyak lagi gambar sem ni hahaha. Azam ntah hape2 tah .
Sebab setiap gambar ada cerita tersendiri.

annyeong !




No comments:

Post a Comment