Wednesday, January 22, 2014

Hello !

Assalamualaikum.
Taktahu nak start dengan cerita apa memandangkan dah lama tak update blog haha.
Actually banyak benda yang aku dah plan nak update kat sini.
Macam-macam !
Tapi disebabkan final exam lepastu internet kat rumah buat hal pulakk terus terkubur segala idea-idea haha. 
Dah tak mampu nak tulis bebanyak dah.

 Cuti semester kali ni taktahulah kenapa, sekejapp sangat. Tak sampai sebulan pun. 

Dan aku rasa macam aku sorang je tak tengok result lagi. Tak pernah aku lambat tengok result. Semuanya sebab internet, macam mana fikir pun still rasa bengang. Aku beli mobile internet pun tak dapat signal langsung pergh bayangkanlah aku hidup dalam debaran hahaha lol result semester je pun -,-

 Lepastu bila internet dah okay, aku dapat tahu dah tak boleh tengok result haritu. Just wait for keputusan rasmi nanti pergh ! Walaupun aku tahu result haritu draft aje, aku pasti 99 % result tu takkan berubah dari result sebenar. 1% tu kalau ada pun just kesilapan teknikal. At least bolehla aku dapat hint sikit cemana result aku, ye dak ? 
Barulah boleh bina azam baru untuk semester baru. kahkah gituuu.

selamat tahun baru 2014 ! hehe since ni adalah post pertama untuk tahun 2014 hiii.
Mula2 aku nak buat flashback 2013 tapi malas dah.
Lambat sangat dah ni -,-

2014 nak jadi matang !
Dan tidak lupa juga nak kekalkan berat badan sebelum officially 21 hahaha.
sebab metabolisme badan makin kurang dan umur makin meningkat. Yeayy healthy life.
Azam apa ni woii. 

ohh ya, my buddies datang rumah jumaat lepas ! Diorang berdua baru habis exam dari USIM lepastu terus singgah rumah.
aww how i miss you all. Tapi ummi dan yana je yang datang, katanya yang lain ada hal.
Tapi still aku happy dah korang datang.
Diorang still sama cam dulu, tak berubah langsung. Tapi ummi pls lose some weight kekeke.

aku sekelas dengan ummi dari form 1 - form 5. Kecuali form 3.
Ngan yana plak form 4 & 5.
Aku harap kita kawan selama-lamanya inshaaAllah.
Thankyouu so much food biotechnologist to be and actuarist to be ! ( aminn )
 


 

 

No comments:

Post a Comment