Saturday, December 13, 2014

Dinner Fakulti

Assalamualaikum.

Buat julung kalinya kitorang join dinner fakulti besar - Fakulti Biosumber dan
 Industri makanan.
Sebelum ni ada jugak tapi kitorang tak join. Tapi kali ni bagi support lah ye dakk. haha.

 Diadakan di hotel Dewan MRSM Besut. aptb.
Hambar gila hahaha lol.


Tablemates.

With prof yang sporting. Kena la upload gamba dengan prof. Selain prof baca blog saya, prof jugak dapat anugerah King Of The Night. Kelassss gitu haha.Tahniah lah prof ;P

Anugerah Dekan.
Ni abe senior yang ambikkan gambo hampeh tol hahaha.
Tapi bolehlaa nampak baju gak lol.
Tahniah kepada kawan-kawan yang berjaya!
Alhamdulillah, di kesempatan ini, saya nak mengucapkan syukur kepada Allah, kepada ibubapa, keluarga, pensyarah dan kawan-kawan yang sentiasa berada di sisi saya susah dan senang ecewah.
Doakan kejayaan saya ;)


Budak lima orang ni wajiblah ambik gambo sesama.
Muka pucat semacam sebab lighting cerah benor.

Dengan seniors. Kemain rancak borak gelak-gelak, 
di akhir perbualan tanya, "eh siapa nama akak tu" lol. 
Tempat ni paling best sebab boleh buat bising dan paling dekat ngan makanan hahaha.


Baju pinjam ibu, tudung pinjam kat mummy.
(Mummy tu roommate aku aka classmate , bukan mak tiri aku kahhh.
I dont have maktiri anyway.

Goodluck final exam semester 5 kengkawan semua !
Tinggal seminggu je lagi kelas, lepastu kita semua dah berpisah ntok pergi praktikal pulakkk :(
Bapak ah sedih gila.

No comments:

Post a Comment