Sunday, April 12, 2015

Internship : Week 11


Hectic week !
tak terasa langsung seminggu. Aku tak habis2 dengan standard product display dan 5S. 
Sampai terlupa update data yang memang aku kena buat setiap hari sampai kena marah whatthefroggg. Jumaat lepas jugak tak sempat beli nutrigen heheh dan sampai rumah pukul 8 malam. Seriously rasa nak menangis je sebab 6.45 baru semayang asar kat Mamee pastu pecut balik rumah kul 8 baru sampai huwaaaa .

Bila dah jadi macamni mula rasa nak countdown bilalahhh nak habis. Dahlah aku sorang2 takde kawan kena marah sorang2 buat keje sorang2 semua sorang. the helll I admit that awal2 masuk takde keje sangat sekarang tak habis2 ade keje.
Ni aku baru settle update list carton sample and aku harap lepasni takde apa2 prob lagi sebab kalau lagi seminggu aku stuck kat benda niii memang seriously aku pengsan kahkah.

24 weeks - 11 weeks = tinggal 13 minggu je lagi.

Rasanya dah boleh start buat report sikit2 sebab you know my boss $@$##$%%^&.

Bye esok keje.

No comments:

Post a Comment