Monday, August 3, 2015

Raya 2015 part 3

Assalamualaikum.

Raya basi. Rilekslah belum habis 30 syawal lagi. Lagipun tak semestinya nak tunggu hari raya aje nak ziarah menziarahi. Apalah salahnya mengeratkan silaturrahim sesama insan cewahh gitu.
Aku ditemani dak liah(nasib ko lah kena teman aku) dengan dak syud. kitorg pergi rumah Pika, adik angkat aku time skolah dulu haha lol. Fyi, aku ada lebih kurang 8 ke 9 orang tah adik angkat masa sekolah dulu tapi only Pika yang aku keep in touch sampai sekarang. Yang lain2 tu aku taktahu dah apa jadi terpulanglah mahu jadi apa, mahu jadi hantu mahu jadi buaya. hahh gitu. walau raya dah macam sendu jerk aku tetap nak pergi rumah dia sebab saban tahun aku cakap nak datang tapi tak datang2 pon.

Thanks pika for having us! Ada umur jumpa lagi huhuu.



Ktorg pergi jugakk rumah atenbila. Ni kawan baik aku masa form 3 tapi dah jadi mcm awkward sikit sebab sejak aten pindah sekolah time form 4, aku tak pernah lagi jumpa dia sampailahh sekarang huhuu. So dah 6 tahun tak jumpa lepastu masing2 tak contact haha. Nasib baiklah ada grup wassap member damselobstreperous(nama group ktorg) lol. Nama singkatan grup ni ialah d.o..masa ni exo belum wujud lagi pastu bila exo dah wujud, tak sangka aku suka jugak d.o kahkah. Ade kaitan ke ? 
Terima kasih aten ;) ada masa kita lepak2 lagi hahha.

Plan asal nak jalan2 melaka dengan syud sebab ktorg penat duduk mereput kat rumah. Tapi harini pulakk syud kena balik awal sebab kena beraya dengan family dia. So ktorg singgah shopping mall uolls, terus balik. 
Petang baru sampai rumah, padahal beraya 2 rumah je pun sebab rumah ktorg kat hujung melaka, haha. Kalau singgah bandar hilir tadi entah pukul berapa sampai rumah daa.

syud si mak jemah. Kali ni upgrade sikit tempat kita melepak, takdelah kat kfc alor gajah jee hahaha.

Cuba teka kat mana ? hahahahhahahahaha LOL.


Habis dah raya aku, nak rehat kat rumah menghabiskan puasa yang terbengkalai asyik2 tangguh je tetiba dah masuk zulkaedah pulak haha 
Bye!

2 comments:

  1. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@zalora.com.my

    Thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your offer ! I will give my feedback later, tq again :D

      Delete