Thursday, November 19, 2015

CONGRATULATIONS !

Assalamualaikum.

A BIG congratulations to my big lil bro,
AID ! 

tak surprise pon, dah bole agak aid dapat 5A,
Alhamdulillah :) Aid memang selalu dapat no 1 dalam kelas, pernah
ada parents lain tanya, Aid pergi tuisyen ke.
sebenarnya, Ktorang adik beradik tak pernah
pergi tuisyen kecuali diwajibkan sekolah sebab ibu sendiri yang mengajar ktorg kat rumah.
Aku ingat lagi, masa kecik2 dulu aku sangat benci belajar dengan ibu sebab ibu garang giler kalau mengajar lol.
Asyik kena marah, kena cubit sampai menangis-nangis. semua orang akan
menangis kalau belajar dengan ibu. Aid anak bongsu, kurang sikit kena marah tapi
ade lah jugak  kena marah mana boleh lepas haha.bila aku kena marah, biasanya
ayah yang akan pujuk, bagi kata2 nasihat :D
Tapi berkat didikan ibu dan ayahlah, Alhamdulillah. ktorang adik beradik semua berjaya, inshaaAllah.
Harapnya kami adik beradik semua akan kenang pengorbanan dan jasa2 ibu dan ayah,
dan tak lupa doakan mereka dalam setiap doa kami :)

Aid yang booncit, selamat masuk asrama, semoga kurus :D


Also big congratulations to my school classmate,
Khairunnisa Ayop for her wedding! Nisa adalah yang pertama kahwin dalam
batch kami, sedih jugaklah sebab aku tak dapat pergi nisa nikah
haritu, huhuuu ;(
Nisa satu klas satu dorm dengan aku time form 1, dan sekelas ngan aku time form 4 dan form 5. so mmg agak rapat jugaklah dulu, masuk kawad sama2, member sama2, blabla. Rasa macam tak percaya nisa dah kawen, terbayang-bayang balik benda merepek benda tak matang yang kitorang buat haha tup tup dah kawen diaa. rasa cepat sangat masa berlalu. 





No comments:

Post a Comment