Saturday, May 28, 2016

Congrates zuraa !


My plkn bestfriend get married today and im so happy for her! Sebenarnya lepas habis je plkn ktorg memang tak contact dah. Yelah masa tu kan mana ada wasap macam skrg ni. Mmg taklah nak msj, call apatah lagi haha. Tup tup dia jemput kahwinn, congrates zura !

Aku memang nak datang because she was so nice to me back then in plkn. During that time I was having a hard time because all of my school friends got into delta company while im alone in charlie company. Taktau lah mana silapnya, rasa nak menangis pun ada. Haha. Aku kenal zura sebab dia sepupu yana, classmate sekolah aku. Aku alone gila kot! Haha. The worst thing is im from all girls school and from sekolah agama so actually masa tu aku culture shock tengok macam2 perangai manusia yang tak pernah aku jumpa haha. 
Aku ingat lagi, second day at the camp, setiap hari ktorg kena subuh berjemaah kat surau. Aku dah ready nak pergi sorang (alone lah kata kan!) guess what ?! zura and fida tunggu aku kat luar dorm nak pergi surau sama2. Padahal aku tak suruh tunggu pon, aku okay je jalan sorang (sambil menangis dalam hati). Tu lah bermulanya ktorg berkawan !

Lepastu aku berkepit je dengan zura and fida. haha. Ktorg memang ala2 3 serangkai la sepanjang 3 bulan kat sana. Lagipun zura banyak dah tolong aku, dia baik dan sengal2 jugak haha, maka aku serba salah jugaklah kalau tak pergi kenduri dia. 

For Zura and husband, Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma. Wa jamaah baina kuma fee khair !

Throwback plkn with zura. Yang belah kanan sekali tu bukan fida, aku pon tak ingat nama dia, yang ambik gamba ni pon aku tak ingat siapa. haha.
 Lagipun masa tu mana ada macam zaman sekarang, aku pakai handphone nokia picit2 je kot. Ktorg ambik2 gamba guna kamera, bukan handphone. Lagipun handphone mana boleh pakai kat plkn, hujung minggu je jurulatih pulangkan haha. Tapi sepanjang aktiviti kat sana, ade la cameraman yang ambikkan moment2 kitorang and diorang bagi cd sebelum tamat latihan. Tapi mana tah aku letak cd tu haha.

Adoi rindu pulak tetiba semua kenangan kat plkn.
Read my plkn experience here :

No comments:

Post a Comment